Friday 18 August 2017

Forex Trading Srbija


Forex brokeri Upozorenje Ulaganje u Forex (devizno trite) je ulaganje visokog rizika Trgovanje na deviznom tritu uz pomo margine nosi visok stepen rizika i moe da bude nepovoljan za sve investitore. Visok stepen poluga ponuenih na Forex tritu moe da radi protiv Vas, kao i za Vas. Pra odluke o trgovanju na deviznom tritu, trebali bi da paljivo razmotrite ciljeve ulaganja, stepen iskustva i nivo rizika. Postoji mogunost gubitka dela ili celokupne investicije, zato ne bi trebali da ulaete novac koji ne moete da prihvatite kao gubitak. Samo slobodan viak novca bi trebao da bude koriten za trgovanje. Takoe, treba da budete svesni svni rizika vezanih za trgovanje devizama i da traite savete od nezavisnih finansijskih savetnika. Dobijene savete koristite na vlastitu odgovornost. ForexSrbija. rs ne prihvata odgovornost za bilo kakav gubitak ili tetu, gubitak profita, koji mogu da nastanu direktno ili indirektno, iz upotrebe ili oslanjanja na podatke objavljene na sajtu. Copyright 2010-2016 forexsrbija. rs Radno berkinerja tertinggi Banka A. D. Beograd ABM Bank, Moskva ABS Banka D. D. Sarajevo Agroglobe d. o.o. Novi Sad Alpha Banka Beograd Atlas Banka A. D. Beograd Atlasmont Banka A. D. Podgorica Asseco LIHAT Beogradski Sajam Banca Intesa Bond Invest d. o.o. Mostar Bosna Bank International D. D. Sarajevo Bor Banka D. D. Sarajevo Centralna Banka Crne Gore Continental Banka A. D. Novi Sad Crnogorska Komercijalna Banka Credy Banka A. D. Kragujevac aanska Banka A. D. aak Delta Banka A. D. Beograd Eko Yu A. D. Beograd Eksim Banka A. D. Beograd Energo Pet d. o.o. Novi Beograd Euro Fineks Broker A. D. Beograd Euromarket Banka A. D. Podgorica Evropska Banka za Obnovu i Razvoj (EBRD) Perantara Keuangan Broker Keuangan Pertama Dilema AD Podgorica Jenis Kelamin ndash Goscarona Smederevska Palanka Hypo Alpe Adria Bank AD. Banja Luka Hypo Alpe Adria Bank AD. Mostar Hypo Alpe Adria Bank AD. Podgorica Holcim (Srbija) AD. Popovac Imtel Komputer A. D. Beograd Imtel Perdagangan A. D. Beograd Invest Bank Montenegro Jubanka A. D. Beograd Kapital Banka A. D. Beograd Komercijalna Banka A. D. Beograd Komercijalna Banka A. D. Skopje Kosovsko Metohijska Banka a. d. Zvean Kulska Banka A. D. Novi Sad Makedonska banka za poddrscaronka na razvojot a. d. Skopje Makpetrol A. D. Skopje Menjanice Narodne Banke Srbije Meridian Banka A. D. Novi Sad Moneta A. D. Podgorica Montenegropetrol Podgorica MK Commerce d. o.o. Novi Sad M-Rodi d. o.o. Novi Sad Metals-Banka AD. Novi Sad Marko ndash Ekspor d. o.o. Parain Ministarstvo inostranih poslova Crne Gore Nafta AD. Beograd NLB Tuzlanska Banka D. D. Tuzla Niscaronka Banka A. D. Niscaron Nova Banka A. D. Beograd Nova Banjaluka Banka AD. Banja Luka Nova Berza Hartija od Vrednosti Crne Gore Novosadska Banka A. D. Novi Sad Nectar d. o.o. Baka Palanka Okta a. d. Skopje Peluang Bank Montenegro OMV Srbija Pan Broker A. D. Beograd Panonska Banka A. D. Novi Sad Pavlovi Bank Internasional A. D. Bijeljina Petrobart d. o.o. Beograd Podgorika Banka A. D. Podgorica Privredna Banka A. D. Beograd ProCredit Bank A. D. Beograd S. A.B. Monet A. D. Beograd Sim Faktor Podgorica Sinteza Invest Group Sojaprotein A. D. Beej Sparkasse Bank a. d. Skopje Srpska Banka A. D. Beograd Srpska Regionalna Banka A. D. Beograd Stopanska banka A. D. Bitola Telekomunikacija d. o.o. Kruscaronevac TTK banka AD Skopje Trizon Group Beograd Univerzal Banka A. D. Beograd Union Banka D. D. Sarajevo Vojvoanska Banka A. D. Novi Sad Volksbank A. D. Banja Luka Volksbank BH D. D. Sarajevo Zepter Banka A. D. Beograd Apa yang dipikirkan klien tentang kita Agroglobe, Novi Sad Training benar-benar bagus dan sangat berguna dalam kehidupan nyata. Lingkungan sangat bagus dan dosennya fantastis ndash tidak jarang seseorang bisa menahan perhatian anda selama 4-5 jam dan memberikan ceramah yang nyata dan menarik. Rekomendasi saya Milan Roganovic, Agroglobe Komersial, Novi Sad Pelatihan ini sangat berguna dan tidak termasuk dalam kategori wastingrdquo ldquotime. Saya benar-benar merasa tertekan bahwa pelatihan semacam ini bahkan ada di sini dan setingkat tinggi ini. Selain itu, saya sangat tertarik untuk terus melanjutkan pendidikan melalui tingkat lanjutan yang terlihat sangat berguna. Keyakinan saya bahwa pelatihan semacam ini harus dipromosikan dengan baik, dan secara pribadi saya akan merekomendasikan hal ini kepada semua rekan saya di luar Serbia yang berada di pasar saham. Pada akhirnya, ndash ucapan selamat yang tulus saya pasti akan merekomendasikan hal ini kepada semua orang yang saya kenal. Jelica Kujundzic, Broker Agroglobe, Novi Sad Saya dapat merekomendasikan pelatihan ini ke setiap perusahaan yang berurusan dengan pasar keuangan. Vladimir Golusin, Direktur Departemen Perdagangan Dengan Barang-Barang Bursa-Bursa ABS Banka, Sarajevo Pelatihan apa, WOW Anda harus datang dan melihat. Anda belum pernah mendengarnya dan Anda tidak akan pernah mendengar jika Anda tidak menghadiri kursus Mr. Bergerrsquos. Pengetahuan itu tentu saja disediakan, tapi percayalah, Anda juga akan menjadi orang baru di akhir pelatihan, setidaknya di jalan berpikir. Saya berharap ITS sukses bertahun-tahun bekerja dan pelatihan yang sangat baik. Bor Banka, Sarajevo Pelatihan terbaik yang pernah saya lakukan, saya memiliki pengalaman dan kehormatan yang fenomenal untuk mendapat kesempatan mendapatkan pengetahuan dari seseorang yang telah berada di sana, SELAMANYA Setelah kursus ini, saya pasti tahu bahwa Trading adalah pekerjaan yang sangat baik. Union Banka, Sarajevo Pelatihan ini dipersiapkan dengan baik karena gurunya menciptakan atmosfir yang hebat dan menunjukkan pengetahuan yang sangat baik. Seminar ini memberikan informasi tentang bentuk bisnis dan penciptaan uang baru. Bank-bank memilih banyak pekerjaan karena lembaga keuangan lainnya mengambil bagian dari bisnis. Jadi, semua bank, pada umumnya dan terutama di wilayah ini, harus melatih personil mereka di bidang ini, karena mereka akan menjadi generator gagasan baru dan peluang yang sangat besar. Kursus ini benar-benar bagus sekali. Ini adalah investasi di masa depan dan gagasan baru Terima kasih Selma Kuko, Associate Pavlovic International Bank, Bijeljina Pendapat yang sangat positif, pelatihan ini melampaui harapan saya, begitu banyak informasi, gagasan, dan saran baru. Begitu banyak peringatan Dalam satu kata. Kelas. Jovan Miljanovic, Kepala Kartu Kredit Departemen Nova Banjalucka Bank, Banja Luka Saya pikir pelatihan ini sangat bermanfaat dan telah memberikan dasar yang baik untuk perbaikan dalam operasi mata uang. Cara ceramah dan presentasi telah sangat menarik disesuaikan, dengan kemungkinan pertanyaan lebih lanjut dan mendapatkan penjelasan, dalam satu kata, merupakan pengalaman yang sangat positif. Bojan Lucic, Pedagang Pialang Mercator-Rodic Seminar ini merupakan pengalaman yang fenomenal. Saya akan merekomendasikan kepada semua orang yang melihat dirinya di dalamnya dan siapa yang ingin dilatih lebih lanjut. Zorica Vasovic, Kepala Keuangan Mercator-Rodic Saya dengan tulus merekomendasikan semua orang untuk hadir, setidaknya bagian pertama kursus karena dapat mengubah pikiran Anda tentang banyak hal, Anda akan melihat bagaimana pria yang mengajarkan penggunaan terbaik dan mentransfer energinya dan Sikap positif terhadap yang lain Branka Jankovic, Associate in Credit Department Nectar, Backa Palanka Saya ingin mengatakan bahwa latihan itu sangat bagus dan saya pikir saya belum pernah mendengar hal yang lebih berguna dalam 5 hari. Tentang subjek ini dan aturan perilaku tertentu dan memikirkan apa yang dimiliki setiap orang untuk kebaikan dirinya sendiri, harus menghormati kehidupannya sendiri. Ana Radun, petugas keuangan OMV Serbia Tidak ada tempat yang lebih baik dari Sekolah ini dimana saya bisa mendapatkan informasi lebih lengkap. Saya mengambil langkah ke sesuatu yang sama sekali baru dan disajikan dengan cara terbaik. Saya hanya akan memperpanjang kursus dalam dua minggu. Kursus ini menyajikan beberapa cara untuk menjelaskan setiap orang yang ingin belajar sesuatu yang baru, bagaimana menerapkan pengetahuan itu. Telah dibuka dimensi baru. Dirancang untuk mereka yang pekerja keras, disiplin, mau belajar dan bertahan. Selamat Dragan dan Sekolahnya Dia mampu mempertahankan konsentrasi saya dan membuat saya tertarik untuk terus belajar dan memperbaiki di bidang ini. Sladjana Skopljak Kresovic, Manajer Pengendalian Perdagangan MK, Novi Sad Merasa bebas untuk datang dan memperluas cakrawala Anda ke arah yang ditonton oleh jutaan orang. Radica Tuturov, Petugas Keuangan Komercijalna Banka, Beograd Dengan mengacu pada Kursus Program Perdagangan Profesional Profesional di Sekolah Anda, atas nama Dealer Komercijalna Banka, kami mengucapkan terima kasih atas ceramah yang berhasil, untuk pengetahuan baru yang diadopsi dan banyak Contoh yang menarik dan bahkan lebih praktis. Pengalaman ini telah sangat membantu kami dalam operasi sehari-hari dan memberi kontribusi pada kami untuk lebih menguntungkan. Marijana Andonovic, Kepala Bagian Operasi Menangani Bank Sentral Montenegro Selama ini semua topik ditangani dengan benar-benar diproses dengan berbagai aspek, dengan banyak contoh dan situasi dari operasi harian dealer dan pelaku pasar lainnya (pialang, spesialis, dll.). Saya akan merekomendasikan menghadiri kursus ini siapa saja yang ingin benar-benar memahami mekanisme dasar dan prinsip-prinsip berfungsinya pasar keuangan, para pesertanya dan terminologi yang digunakan untuk itu. Bojan Dozic, Kepala Departemen Reserve Privredna Bank Devisa, Beograd Konsep bagus, presentasi, contoh praktik yang baik. Dilengkapi dengan baik kelas. Pasti biaya - efektif (untuk saya begitu baik bahwa itu layak apa pun harga, bahkan jika biaya lebih). Bagi orang-orang yang berurusan dengan ALPHABET, dan bagi profesional keuangan, HARAPAN MUTLAK Andreja Velimirovic, Menghadiri Analis Eksimbanka, Beograd Ada pendapat staf kami yang tidak terbagi bahwa pelatihan tersebut, baik di Sekolah Anda maupun selama menyelesaikan program mentoring di Bank kami, Disediakan pendidikan yang sistematis, interaktif dan menarik yang diperkaya dengan pengalaman praktisnya. Proyek Dealing Room yang Anda buat untuk kami dan konsultasi berharga selama persiapan semua dokumen pendukung yang diperlukan, serta saran Anda untuk penyelenggaraan fungsi risiko dan back office yang aman, memungkinkan bank untuk melangkah maju dalam organisasi dan bisnis profesional. . Saya sangat senang bisa bekerja sama dengan Anda dalam proyek kami yang sepenuhnya berhasil berkat Anda. Saya dengan tulus akan merekomendasikan Sekolah Anda dan berkonsultasi dengan siapa saja dan saya berharap bahwa bank lain akan memiliki kesempatan untuk mengikuti kursus Anda. Dusan Milinkovic, Executive Directior ndash Corporate Treasury Vojvodjanska Bank, Novi Sad Sangat jarang akses ke sains dan bisnis. Kemungkinan sangat besar segera setelah kursus dan kesan umum: quotWHERE MEMILIKI ANDA BEENquot Mario Grizelj, Dealer FX Jubanka, Beograd Saya ingin mengucapkan terima kasih atas pengetahuan, pengalaman dan pengalaman yang sangat menarik, komprehensif dan sangat bermanfaat bahwa peserta sekolah Anda, kami Rekan telah memperolehnya selama kursus quotProfessional Currency Tradingrdquo. Pengetahuan Anda dan cara Anda berbagi pengetahuan ini dengan para peserta adalah rekomendasi terbaik Anda untuk semua kursus lainnya. Ramona Vaic, Direktur Bank Peluang Devisa, Podgorica Sebuah pengalaman baru bagi saya, membuat banyak hal baru, mendapat pandangan baru tentang perdagangan sebagai sebuah istilah. Igor Savic, Kepala Pembayaran dan Saldo Kulska Bank, Novi Sad Sekolah ini diperlukan di daerah ini. Saya pikir akan mendapat cek penuh ketika saham perusahaan domestik muncul di pasar saham dunia dan bank mengakui transaksi tersebut sebagai sumber pendapatan terbesar. Nikola Grkovic, Jurusan Invest Bank Internasional Montenegro, Podgorica Sangat berguna dan menarik bukan hanya karena Trading, tapi juga cara berfikir. Selama 7 tahun terakhir saya mengikuti 30 pelatihan, dan yang satu ini yang paling menarik dan dengan intensitas pengajaran yang terbesar. Selamat dan terima kasih Velibor Milosevic, Kepala Investment Banking KOMERSIJALNA BANKA AD SKOPJE Ini adalah kursus yang dirancang dengan sangat baik dengan presentasi yang sangat bagus yang dibahas oleh dosen yang merupakan ahli top dan bagian praktis dengan dukungan teknis yang memadai. Harga sudah mencukupi, dan inilah oppinino saya yang Ini sangat cocok untuk calon investor serius. ITS, saya yakin saya akan melihat Anda lagi nilai keseluruhan saya, terutama karena dosen, adalah A. Emil Jakimov, Direktur, Direktorat perdagangan instrumen keuangan STOPANSKA BANKA AD BITOLA Seminar ini merupakan kesempatan besar bagi mereka yang tidak memiliki pengetahuan, dan bagi mereka yang memiliki pengalaman bertahun-tahun dalam trading forex, untuk belajar informasi baru dan bermanfaat agar Memperbaiki bisnis mereka dan memperbesar keuntungan mereka Biljana Novaevska, Petugas Ini adalah segala sesuatu yang saya harapkan. Pelatihan itu berharga setiap sen. Itu membuat Anda realistis mengenai segala hal yang ditawarkan pekerjaan ini. Rekomendasi mutlak untuk semua orang yang dianggap menjadi trader forex. Lebih baik menginvestasikan sekali dalam pendidikan berkualitas, daripada menghabiskan seumur hidup dengan membayar kesalahan kita sendiri. ITS, dengan pendekatan profesional dan pengalaman panjangnya, memungkinkan Anda memasukkan masukan yang Anda butuhkan sebelum memulai trading secara nyata. Jika seseorang ingin benar-benar mengenal perdagangan dan pasar dengan cara yang sangat efisien dan menyenangkan, ini adalah hal yang benar. Sangat adiktif, begitu Anda masuk tidak ada jalan keluar, sangat menarik bahwa selalu ada sesuatu yang baru. Saya percaya, saya telah melakukannya, memulai kursus ini, salah satu hal terpenting dan paling cerdas dalam hidup saya. Jika saya berhasil dalam bisnis ini, saya selalu ingat bahwa sebagian besar kesuksesan yang dicapai saya akan berterima kasih kepada Mr. Dragan Berger dan ITS-nya. Kursus ini melebihi harapan saya. Rekomendasi saya adalah hasil yang saya mulai lakukan di platform trading saya. Banyak contoh praktis guru lebih berharga daripada banyak buku yang dengan cara teoritis yang membosankan diperlakukan sebagai subjek ini. Pengalaman yang indah, jauh lebih terpelajar, lebih dari yang diharapkan. Sebuah pengalaman baru bagi saya, saya mendengar banyak hal baru, mendapat pandangan baru tentang perdagangan sebagai sebuah istilah. Kursus yang sangat profesional dengan kondisi kerja yang sangat baik. Tidak perlu pengetahuan sebelumnya tentang masalah ini. Guru dengan baik mentransfer pengetahuan dan mempertahankan konsentrasi siswa dan secara aktif mencari komentar. Guru dan asistennya sangat membantu dan sabar dengan transfer pengetahuan yang bagi kebanyakan orang begitu jauh dari apa yang mereka dengar sebelumnya. Trading adalah keterampilan yang tidak sulit untuk dikuasai, namun penting untuk bertahan. Saya pasti akan merekomendasikan siapa pun untuk mencoba, dan kursus ini mungkin adalah tempat terbaik untuk itu. Anda adalah satu-satunya di pasar yang dapat dengan kompeten membicarakannya dan mengajar. Saya menyarankan siapa pun untuk mencoba, yang menganggap dirinya cerdas secara finansial. Saya pikir tidak mungkin 4 hari saya menjadi terpelajar untuk membaca acara di Pasar Saham dan saya senang saya salah. Ini sangat berguna. Ini adalah istilah yang tepat untuk quothe coursequot, sulit ditemukan di pasar kami, juga mempertimbangkan kefasihan guru dan kondisi kerja yang memuaskan. Sangat mudah memahami dengan baik seluruh kursus. Tentu saja, Anda mengikuti kursus hanya jika itu benar-benar keinginan Anda. Semua ucapan selamat dan rekomendasi untuk semua. (Bukan saya orang yang mudah terpesona dan inilah saya hanya terpesona) saya akan menulis lebih banyak tapi tidak ada tempat. Perdagangan valas dapat melibatkan risiko kerugian di luar setoran awal Anda. Ini tidak cocok untuk semua investor dan Anda harus memastikan bahwa Anda memahami risikonya, mencari saran independen jika diperlukan. DROI U SVET FOREX-a Za veinu ljudi Forex nite napu nanas nepoznanica. Mnogi od nas su videli reklame na internetu, kamu novinama itd. Meutim, nije ba svakome poznato da se trgovinom na Forex tritu moe zaraditi veliki novac, sebuah takoe nije u potpunosti poznat nain na koji se ta trgovina obavlja. Devizno bimbang Forex omoguuje svakom pojedincu da profitira na kursnim razlikama. Untuk je nepobitna injenica koja se svakodnevno potvruje u praksi irom sveta. Milioni ljudi irom planete sa pravom veruju da berzansko poslovanje, trgovina na deviznom tritu Forex saya trgovina hartijma od vrednosti predstavljaju najbolji nain za uveanje sopstvenog kapitala. Bez obzira na sve, trgovina je bila saya ostala najprofitabilniji posao, instrumen najbolji za investiranje i ostvarivanje prihoda. Kupovina saya prodaja hartija od vrednosti, kao saya ostvarivanje zarade na kursnim razlikama danas se, u doba interneta saya globalne komunikacije, moe obavljati na vrlo jednostavan nain. Na hiljade trejdera se neprestano pridruuje naem Forex klubu, seorang mnogi od njih su postali veoma uspeni u svom poslu. Devizno trite aku mnogobrojne berze koje danas funkcioniu, pruaju veliku priliku i sigurno predstavljaju najbolji nain da zaradite novac. Da biste nauili da radite u ovoj berzanskoj brani i da biste mogli da zaraujete u trgovini valutama, morate znati analizirati trina kretanja. Naa kompanija je profesionalni uesnik na deviznom tritu saya moe vam ponuditi kompletnu obuku za rad na deviznom tritu Forex. Obuka se sprovodi u naim predstavnitvima irom sveta, sebuah program takoe postoji i ze na na daljinu. Naravno, trgovina na berzi je vetina, aku terus menemuiku usavrava vremenom, sebuah iskustvo dolazi sa godinama rada. Stoga se obuka sprovodi na demo-raunima koji vam omoguavaju sticanje neophodnih znanja i vetina u radu sa virtuelnim novcem. Mnogi uspeni trejderi su svoje prve korake nainili trgujui na demo-raunima. Zahvaljujui brokerskim kuama koje pruaju mogunost marginalne trgovine (obezbeuju kreditnu potporu), Vi moete trgovati na pravom Forex tritu sa malim svotama novca. Kada se budete odluili na naredni korak, ekaju Vas mnoge pogodnosti za trgovanje sa veim novanim iznosima Saradnja sa kompanijom TeleTRADE to je garancija za pouzdanost, pogodnost i potpun profesionalni pristup svakom klijentu. Naravno, definisati forex trite u par rei je prilino teko. Jedino ke sigurno moemo rei o Forex tritu, a untuk je ono to ga u potpunosti razlikuje od svih ostalih trita, jeste da ono nema stalno (fiziko) mesto trovine. Forex trite ini ogromna mrea valutnih dilera koji su meusobno povezani putem telekomunikacija, rasprostranjena je irom sveta i danonono radi nalik satnom mehanizmu. Veliki broj uesnika na Forex-u rasut je po celom svetu, ali ostvaruje dovoljno brzi pristup tritu putem terminala za trgovanje koji se jednostavno moe instalirati na personale raunare, smartfone, tablete itd. Jedino untuk je potrebno, untuk je internet konekcija. Meunarodno devizno bimbang Forex funkcionie upravo na taj nain. Untuk najdinaminije aku najlikvidnije svetsko basi. Brzo kretanje novca, mali trokovi obavljanja trgovinskih operacija, visoka likvidnost, untuk su pozitivne osobine ovog trita saya svakako predstavljaju razloge zbog kojih Forex privlai veliki broj investitora. Investicije na Forex tritu sa potpunom sigurnou moemo nazvati jednim od najperspektivnijih naina za ulaganje linih sredstava. Trgovanje na Forex-u je posebnu popularnost steklo za vreme svetske finansijske krize, to se moe objasniti jednostavnom ljudskom eljom: ako ne mogu uveati, onda bar mogu sauvati ono to posedujem. Treba istai i injenicu da Forex trite nije primamljivo samo zbog mogunosti visoke zarade, ve i zbog visoke likvidnosti investiranog kapitala. Od trenutka kada svoja novana sredstva preda na upravljanje trejderu, koji sa njima trguje na deviznom tritu, investator moe u svakom trenutku, ukoliko ima potrebu ili to eli, da povue svoj novac u kratkom vremenskom roku bez ikakvih ogranienja. Osnova trgovine na Forex-u je kupovina i naknadna prodaja valute, koja pod uticajem spoljnih faktora u meuvremenu dobija na vrednosti, a u skladu sa prethodnom procenom trejdera koji obavlja trgovinsku operaciju. Trgovina na deviznom tritu je mogua na osnovu prethodnih prognoza trinih kretanja, koja se obavljaju korienjem razliitih metoda i tehnika, sebuah dele se na tehniku ​​i fundamentalnu analizu trita. Danas, uesnike na deviznom tritu ne predstavljaju samo velike finansijske organizacije, ve je tu ukljuen veliki broj obinih ljudi koji sa velikim uspehom trguje i ostvaruje profit. Te ljude nazivamo trejderima. Trejder na meunarodnom deviznom tritu moe biti profesionalac, onaj kome je ke osnovno zanimanje, ili amater. Profesionalcima nazivamo satu trejdere koji su stekli adekvatno obrazovanje ili obuku i koji rade za velike investicione fondove, banke, brokerske kue itd. Takoe postoje aku profesionalni trejderi koji trguju sa svojim novcem i na taj nain komotno zarauju za ivot. Najbrojnija i najraznovrsniju grupu ine neiskusni trejderi i amateri. Untuk su ljudi koji imaju razliite nivoe obrazovanja, razliite interese i poglede na ivotna pitanja, ali imaju zajedniki interes u pogledu trgovanja na finansijskim tritima. Generalno, njima trgovanje predstavlja hobi, sebuah ne osnovnu ivotnu delatnost. Meutim, veliki broj trejdera amatera, uz adekvatnu obuku i nakon sticanja potrebnog iskustva, vremenom postana profesionalac i trajno ulazi u svet finansija. Da biste uspeno trgovali na deviznom tritu Forex, potrebno je da pra svega, razumete sam proces trgovanja. Obuka nee biti uzaludna onima koji zaista ele da savladaju ovu profesiju. Obuka prua samo osnovnu bazu potrebnih znanja, sebuah sve ostale informacije trejder dobija u toku rada na tritu, ime stie neprocenjivo iskustvo. Kompanija TeleTRADE odrava seminare za poetnike, sprovodi kompletnu obuku za rad na Forex-u, dok iskusni analitiarii daju prognoze trinih kretanja. Sve informacije koje su objavljene na ovom sajtu ne predstavljaju osnovu za donoenje investicionih odluka, ve imaju iskljuivo informativni karakter. Upozorenje o rizicima: Trgovina na finansijskim tritima (posebno tzv. Marginalna trgovina) prua velike mogunosti i dozvoljava investitorima da ostvare izuzetno veliku dobit, ali takva mogunost je direktno povezana sa potencijalno visokim rizicima. Dakle, pra nego untuk se upustee u donoenje konkretnih investicionih odluka, trebate paljivo razmotriti prihvatljivost takvih trgovinskih operacija sa stanovita raspoloivih finansijskih sredstava i nivoa znanja koje posedujete. Upotreba podataka: za potpuno ili delimino korienje informacija sa sajta i linkova Kompanije TeleTrade neophodna je dozvola izvora informacija. Korienje materijala putem interneta je dozvoljeno iskljuivo putem hiperlikova sa sajta teletrade-dj. rs. Automatski uvoz materijala je zabranjen. Sva pitanja vezana za korienje materijala objavljenih na naem sajtu moete postaviti PR slubi Kompanije TeleTrade. 2000- 2017. Sva prava zadrana. Situs ini dikelola oleh Teletrade D. J. Limited 20599 IBC 2012 (Cedar Hill Crest, PO Box 1825, Villa, Saint Vincent dan Grenadines) Uee Kompanije TeleTrade u regulatornim telima: HK TeleTrade posebnu panju poklanja razvoju regulative u poslovanju na finansijskim tritima. Mi smo zainteresovani za izgradnju visokokvalitetnog zakonodavnog okvira, uz obezbeivanje maksimalnog konfora za rad naim klijentima u zemlji. TeleTrade je jedan od osnivaa regulatorne neprofitne organizacije, poznate pod nazivom Regulatorni centar za berzanske instrumente i tehnologiju, a takoe je lan Komisije za regulisanje odnosa uesnika na finansijskim tritima. Otvaranje demo-rauna Za otvaranje demo-rauna biete preusmereni na zatieni sektor TeleTrade Group. Nakon untuk proete proceduru za registraciju, vi dobijate: Demo-un koji vam pomae da stvorite pozitivne navike i da nauite da trgujete, ne rizikujui pravi novac. Linu stranicu, koja vam omoguava pristup svim uslugama koje prua kompanija TeleTrade. Otvaranje rauna Za otvaranje trgovinskog rauna biete preusmereni na zatieni sektor HK TeleTrade Group. Nakon untuk proete proceduru za registraciju, vi dobijate: Otvaranje rauna za trgovanje vas ini punopravnim uesnikom finansijskog trita saya daje mogunost ostvarivanja profita u trgovanju finansijskim instrumentima. Linu stranicu, koja vam omoguava pristup svim uslugama koje prua kompanija TeleTrade. Najnovije vesti Kratke vesti Indeks triscaronta nekretnina u Americi je pao u januaru na 65 poena sa 67 u prethodnom mesecu. Analisari predviali da e da ostane nepromenjen. Industrijska proizvodnja u Americi je pala u januaru za 0,3 odsto, nakon poveanja od 0,6 odsto u decembru, dok se oekivao rast od 0,1 odsto. Indeks proizvodnje u dravi Njujork je porastao u januaru na 18.70 poena sa 6,50 u prethodnom mesecu. Ekonomisti su oekivali rast na 7,00 poena. Maloprodaja u Americi je porasla u januaru za 0,4 odsto posle poveanja od 1.0 odsto u prethodnom mesecu, dok se prognozirao rast za 0,1 odsto. Osnovna maloprodaja je porasla za 0,8 odsto nakon rasta od 0,4 odsto u prethodnom mesecu, a oekivao se rast za 0,4 odsto. Inflacija potroscaronakih cena u SAD-u porasla je u januaru za 0,6 odsto nakon rasta od 0,3 odsto u prethodnom mesecu. Analisari oekivali rast za 0,3 odsto. Inflacija osnovnih cena je takoe porasla za 0,3 odsto nakon rasta od 0,2 odsto u prethodnom mesecu, predviao se rast za 0,2 odsto. Trgovina izmeu Evropske unije i Sjedinjenih Amerikih Drava je pala proscaronle godine za 2 odsto u odnosu na prethodnu godinu, po prvi put od 2013. godine. Trgovinski bilans evrozone je porastao u decembru na 28,1 milijardu evra sa 25,9 u prethodnom mesecu, dok se oekivao pad na 22,8 milijardi evra. Prosene zarade po satu, ukljuujui saya bonuse, u Velikoj Britaniji pale su u januaru na 2,6 odsto sa 2,8 odsto u prethodnom mesecu. Ekonomisti su prognozirali da da ostanu nepromenjene. Stopa nezaposlenosti u Velikoj Britaniji je ostala nepromenjena u decembru na 4,8 odsto, scaronto je bilo u skladu sa predvianjima. Broj nezaposlenih u Velikoj Britaniji je pao u januaru za 42.400 lica nakon pada od 20.500 u prethodnom mesecu, dok su analitiari oekivali rast za 800 lica. Inflacija cena potroscaronakih proizvoda u Scaronpaniji pala je u januaru za 0,5 odsto nakon rasta od 0,6 odsto u prethodnom mesecu, scaronto je bilo u skladu sa oekivanjima analitiara. Maloprodaja u Singapuru je porasla u januaru za 0,4 odsto nakon rasta od 0,7 odsto u prethodnom mesecu, seorang prognozirao se rast za 1,4 odsto. Pro........... Industrijska proizvodnja u Kolumbiji je porasla u januaru za 2.2 odsto nakon rasta od 1,6 odsto u prethodnom mesecu. Analisari oekivali rast za 1,2 odsto. Poslednje aktivne teme na forumu Tehnika analiza

No comments:

Post a Comment